Lördag

Otroligt nog så verkar det faktiskt  bli sol idag! Det hade man väl aldrig kunnat tro.
Vi ska snart sticka hem til svägerskan. Vi ska laga lunch där hemma och greja något med datorn. Jag har inte lyssnat som vanligt så jag vet inte riktigt vad planen är.

Fick ett mycket glädjande besked igår! Jannes lönespecifikation nämligen ;) Den behövdes då båda bilarna ska lämnas in på lagning och skatten kommer snart på båda två också. Tråkigt att en annan bara får en ynklig summa från CSN. Men om en månad börjar jag också att jobba. Funderar lite på hur löneutbetalningarna från ovako kommer att ske i år, kommer de samma månad man börjar eller en månad efter? Trist när det blir ett glapp på en månad med inbetalningar. Sedan får vi se i höst hur det blir med lönen från nya jobbet. Det blir mkt att hålla reda på. Pengar ska läggas undan ifall jag blir utan lön en månad. Jannes lön i juli ska läggas undan till augusti (då han ska vara pappaledig). För tillfället har jag svårt att hålla reda på något överhuvudtaget, glömer bort dagistider, utvecklinssamtal m.m. inte bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback