Måndag morgon

I går var det kalas för mig här hemma. Jag fyller 26 på onsdag. 26. Om jag tänker på det riktigt mycket så får jag lite lätt panik. Jag har bara 4 år kvar till 30. 30 år! Hur sjutton gick det till egentligen? Jag är ju inte vuxen än? Nåja, man får iaf en massa presenter när man fyller år. Vinflaska, bodylotion, duschcreme, morgonrock, solcellslampa, parfym, 2 tavelramar, ett draperi, 2 prydnadsstenar och solrösfrön ;)  Det tackar vi för! Jättefina presenter som blev mkt omtyckt =)
På onsdag ska barnen och Janne fira mig. Jag blir lite som ett barn (så det där med 30 år måste ju någon ha räknat fel på, det är väl minst 10 år dit?!), som ser fram emot att få födelsedagspresenter.

Idag jobbar Janne dag. Det hör inte till vanligheterna numera. Jag vet inte alls vad jag och barnen ska roa oss med. Jag fick ta ledigt från pluggandet idag eftersom Janne fick veta igår kväll att han skulle jobba, men jag klagar inte.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback