Olidligt tråkigt

Det är vad jag har just nu. Studietid. Jag har massor att göra. Men motivationen finns inte och går inte att finna heller! Jag försöker iaf. Men det känns inte som att något av det jag läser fastnar. Räkning står på schemat nu och jag vet ju att det går bra bara jag börjar, men hur kommer man igång när hjärnan skriker "strejk! strejk! strejk!"

Det är knappt 4 veckor kvar av kurserna. Om mindre än en månad har jag det här bakom mig och kör åter truck nere på Ovako, för att sedan hoppa in på ett helt nytt jobb! Det ska bli så skönt, både att få jobba och att få sommar! Skönt för barnen att få vara lediga från förskolan lite. Till hösten börjar Ida-Marie sitt sista år på förskolan (!!!)
Sedan får vi barnen utspridda på tre olika ställen ;D
Jag har funderat lite på det där med att ev. byta plats för Jamie om vi blir erbjudna och jag tror inte att det blir av med något byte. Kanske jag kan få flytta hela smältarbo ner till Kanaljen? Åtminstone personalen? Det hade passat mig alldeles utmärkt. Personalen på Katthult är säker också jättebra (jag har ingen koll på vilka som jobbar där inn e just nu) men Jamie älskar ju sina fröknar som han har nu. Det är ju till och med så att han sträcker armarna mot dem när vi möter dem på affären och vill komma till dem.

Jag tror att barnen har lätt för att byta när de är så små. Det är värre med mig. Det är jag som tycker att det är jobbigt. Äh, jag vet inte vad vi ska göra. Har jag tur så blir vi inte erbjuden någon plats och slipper ta det beslutet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback