Plågsamt

Det känns som plågeri att behöva sitta inne och plugga när resten av familjen är ute i solen. Så jag tror att de blir en mkt kort skoldag för mig idag! Jag behöver lite sol för att orka... ;) Jag är rätt omotiverad nu, när jag vet att jag snart ska börja att jobba. Samtidigt vill jag ju göra bra ifrån mig på kurserna jag läser nu, ifall jag ska fortsätta med skolan sedan. Det vore kanske dags för två A:n i slutbetyg? Nej då. Jag blir nog kvar på samma nivå. (B och C)

Dags att brotta ner frisyren då kanske om man ska våga sätta näsan utanför dörren. Härligt med kort hår på ena sidan av skallen, jag ser helt galen ut varje morgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback