Söndag

Idag har vi hunnit med en hel del. Vi började dagen med att leka ute. Satte några solrosfrön, får se om vi får några blommor. Jag är ju som alltid lika förvirrad/dum, så när Neo blev akut kissnödig så skulle jag hjälpa honom att kissa ute. De nysådda blommorna är nu vattnade med kiss...
Efter lunch åkte vi på kalas, lilla Selina har ju fyllt 1 år! =) Sedan stack vi direkt till friidrotten. Jamie var nöjd att kolla på när jag mutade med majskrok och vatten. Och eftersom det är morsdag idag så åkte vi till mamma med en liten present efter friidrotten. Barnen lekte där ett tag med grannbarnen, sedan var vi tvugna att skynda hem för att hinna duscha mina tre små lortgrisar. Nu sover Jamie sött och Ida-Marie och Neo roar sig med att nypas eller något i soffan. Tröttsamt när de inte kan hålla sams i mer än 3 minuter per gång. Men det hör väl till antar jag.

Janne jobbar tre nätter till. VÄLDIGT tröttsamt. Jag lider av separationsångest och har det rätt svårt när Janne jobbar så många nätter i sträck. Snart ska jag få ha honom ledig i en hel månad. Men då ska ju jag jobba. Längtar tills det år då vi båda får semster, tillsammans. Om det någonsin kommer att hända? Det blir väl lagom tills att barnen börjar skolan och har världens längsta sommarlov, så lär vi ta semster olika veckor för att barnen ska ha en förälder hemma hela sommarlovet.

Nej, nu ska jag övertala mina älskade troll om att de är sovdags. Så får jag plocka fram chipspåsen och lägga mig på soffan och läsa. Jag fick nya böcker av mina troll på morsdag, så nu ska jag försöka välja ut vilken jag vill börja läsa. Svårt när alla tre verkar lika spännande!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback