Söndag

Vi skulle ha vart på kalas idag, men det blev inställt pga ev. magsjuka. Trist! =( Så nu ska vi försöka komma på något annat att göra. Jag har inte berättat för barnen ännu att det inte blir något kalas. Jag vågar inte. De har en förmåga att bryta ihop av besvikelse och så blir det på något vis mitt fel. Såklart. Jag tycker att barnen kan vara nöjda över att vi slipper bli smittade... ;p Mest synd om deras kusiner idag, som vi skulle ha firat men som nu får vänta ännu mer på sina presenter... =(

Friidrott klockan 15 för barnen är det iaf. Kanske vi åker hela familjen på det idag, så Janne får vara med för en gång skull. Blir väl lite svettigt att ha med Vilde bill bara som inte förstår att man kan sitta still och leka. Varför ska man göra det när man kan springa så fort benen bär? Klättra så högt det går? Och rymma så fort man får en chans. Ibland rymmer han så ofta att jag funderar på om han inte trivs här ;p

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback