Ur Neo-mun

När Neo skulle somna för någon kväll sedan, så var det någon i ett annat rum som gungade Jamie i vagnen så det blev ett rytmiskt dunkande från vagnen liksom. Då frågade Neo sin pappa lite upprört: Vem FAN är det som bonkar?!??

Här hemma är det lugna gatan. Ida-Marie och Neo kör fredagsmys = Rekordbyrån och Amigo efter det, käkar även lite chipshjärtan. Jamie somnade nyss på soffan i min famn och jag råkade göra samma sak. I någon sekund, tills att Ida-Marie frågade varför jag ligger och blundar.
Vad ska man säga? För att mamma är helt sinnessjukt trött utan att förstå varför! Jag skulle behöva lite kaffe, men det känns lagom kul att göra kaffe enbart till sig själv. Lite frisk luft och isvatten får bli räddningen på min kväll. Jag hade ju planerat in en film från Voddler (eller möjligtvis Twiligt lr. New moon) och lite chips & choklad så fort som mina stortroll har gått och lagt sig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA :D Dom är då för roliga dom små liven!

2010-05-28 @ 19:23:57
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback