Vart är solen idag då?

Idag behövde vi ju verkligen solen...! Åtminstone så behövde vi få slippa regnet! Barnen ska ju ha sin första utomhus friidrott idag...vet inte hur det blir med den saken om det ser ut så här på e.m? Trist! Jag som hade sett fram emot att få sitta i solen medan barnen springer benen av sig. ;) Jag är rätt less på värnahallen, den är mörk och tråkig.

Annars har vi väl inte direkt några planer för idag. Regnet sätter ju stopp för humöret... Inomhuslek lär det väl bli iaf för jag glömde att plocka hem barnens galonkläder från förskolan. Tänk att JAG glömde något, det känns ju väldigt ovanligt numera...eller inte.

Nej nu blir det mys i soffan med barnen, ska kika på Den lilla sjöjungfrun. Lite kaffe till mig så att jag inte tuppar av igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback