Mamma panik

Följde med Neo in till badrummet när han skulle kissa tidigare. När han var klar fick jag syn på urinstänk på toalettringen, rött urinstänk. Jag blir självklart panikslagen, men är rätt van vid alla plötsliga åkommor när det gäller barnen så de märker inte av min oro, förhoppningsvis. Torkade honom försiktigt med lite papper som också blev blodigt.

Ringde 1177 och sköterskan trodde på urinvägsinfektion. När jag läste om det så stämde alla symtomen. Stackars stackars lilla Neo. Han har tagit lite alvedon nu och druckit vatten och ska försöka sova. Vi blir uppringda av HC klockan åtta i morgon bitti och får en tid hos läkaren.

Någon som varit med en 4 åring för att kolla upp ev. urinvägsinfektion? Jag läste att de inte skulle ha kissat på 4 timmar innan de lämnar ett prov!? Stackars Neo är ju kissnödig hela tiden, fastän det svider när han kissar, hur ska han klara av att hålla sig i 4 timmar? Omöjligt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback