Måndag

Idag har jag haft en mindre bra dag på jobbet. Började drygt 9.30 att försöka sammanställa inventeringen och satt sedan med det till 16.00. Tänker inte gå in på varför det var så jädra komplicerat. Och när man äntligen får åka hem, hur blir det då? Jo, då är jag så upprörd över det där att jag inte kan sluta tänka på jobbet. Har funderat flera gånger på att logga in mig hemifrån och försöka komma fram till vad sjutton det är som knasar, men nej. Jag ska inte jobba hemifrån. Ska inte. Nej. Men det som är så bra med att kunna jobba hemifrån är ju just sådana här gånger, när man inte kan slappna av förrän någonting är klart.

Men som det är nu så får jag fortsätta med det direkt i morgon bitti. Något att se fram emot liksom...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback