Sovmorgon!

Sovmorgon ja. Det hade väl varit helt underbart en lördag när vi äntligen slipper stressa upp för att hinna till förskolan och jobb. Tyvärr höll Jamie inte med om den saken, han vaknade 04,50 och började genast att sjunga och hoppa. Då vaknade Ida-Marie och Neo också. Sedan dess har vi varit vakna... Jamie sover nu på soffan (skitunge) och jag häller i mig kaffe...

Janne blev visst lite förvånad när han kom hem från jobbet i morse och hörde ända ut hur Jamie sjöng "LAAALAAA LAAAA" för fulla muggar.... ;)

Igår kväll bjöd jag hem mamma och pappa på mat. Vad de inte visste om var att mamma skulle bli kidnappad. Hon fyllde 50 i september och igår kom hennes vänninor hit, utklädda till häxor och tog mamma med sig för att fira henne! Ida-Marie och Neo visste inte riktigt vad de skulle tycka om alla häxor som dök upp. Men de beslöt sig för att det var snälla häxor, när de fick en massa godis utav häxorna. ;) Pappa fick iaf stanna kvar och äta med oss. Mkt trevligt att ha pappa här =)

Ikväll händer det inte mkt. Jag funderar starkt på att gå och sova samtidigt som barnen. Det kan ju behövas om Jamie planerar att vakna samma tid i morgon också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback