Great

Idag sov jag alldeles för länge. Efter att ha missat x antal sovmornar pga. att Janne har jobbat varje jäkla helg, så blev det helt galet med för mkt sömn nu. Jag känner mig bakis. Ingen trevlig känsla.

Idag har jag en massa saker på schemat. Det ska städas och sedan ska det bakas i massor! Jag är i behov utav två ugnar för tillfället. Det är ugnstiden som kommer att ta tid. Världens bästa och underbaraste mamma, dvs min mamma, har bakat bullar! Tänk vilken lyx! Annars hade jag haft bulldeg upp till armbågarna just nu.

Och varför ska det bakas och städas? Jo för att världens underbaraste NEO fyller 4 år i morgon!!! =) Tänk att jag har en 5 åring, en 4 åring och en 1 1/2 åring. Vart tar tiden vägen undrar jag? Och hur många gråa hår döljer sig under min svarta hårfärg undrar jag också ibland. Jag tror man åldras 5 år på en kvart när två ungar är i trotsåldern och skriker rakt ut samtidigt som den tredje är sjuk och vill ha uppmärksamhet ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback