Helgmys

Här hemma har vi nu fyra barn. Barnens kusin Jonna har spenderat natten här. Tjejerna hade myskväll igår (pojkarna var med så länge de orkade men av någon anledning så somnade de väldigt tidigt igår)
När tjejerna började lägga sig ner i soffan och deras ögonlock blev tyngre och tyngre så skickade vi dem i säng. Där låg de och fnissade och viskade i en halvtimme sedan byttes fnisset ut mot snarkningar. =)

Idag ska Ida-Marie sova hos sin mormor och pojkarna nere hos sin farmor och farfar. Jag och Janne vet inte vad vi ska göra. Funderar på en bio men vet inte om jag egentligen har någon lust med det. Tror inte att det går någon film som jag vill se just nu. Jag väntar till November NÄSTA år. Då kommer äntligen Breaking dawn. Uppdelat i 2 filmer! Något att se fram emot... ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback