Full rulle

Idag har det varit full fart. (Barnens förskola var stängd idag så jag har tagit ut komp hela dagen.) Storasyster undrade om vi ville följa med och bada idag så det gjorde vi. Barnen gjorde av med mycket energi på badhallen, det märktes vid kvällsmaten. Jag har aldrig sett alla tre äta så mycket på samma gång! Jamie slickade till och med ren sin tallrik efteråt. Mycket bra att han åt så bra, bordsskicket kan ju diskuteras däremot ;) Sedan somnade han på 7 minuter.

Resten utav den kommande tiden fortsätter likadant. Janne jobbar de flesta helger, de få helger han är ledig är det något bokat. Hopplöst om man känner för att vara spontan någon helg. Går icke just nu.
Barnen bestämde här om dagen att vi ska fira Halloween (stavning?) i år också. De ska spöka (vet inte om de fått detta från TV eller???) och så skulle mormor och morfar samt moster bjudas hem på spökfest. Det är först i november, men det var väl lika bra att boka in när man väl hittade ett ledigt datum! =) Frågan är bara hur stora krav barnen kan tänkas ha på sina utklädnader...?

Har tokhatat min mobil en stund under kvällen. "varför i helvete går det inte att skicka sms?!"
Sedan provade jag att ringa och direkt kom en röst från 3 som informerade mig om att jag överskridit gränsen denna månad. (kostnadskontroll). Aj då. Redan. Så förvänta er inga samtal eller sms från min förrän den 1:a oktober!! :-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback