Helg

Äntligen helg! Synd bara att när jag blir ledig så börjar Janne att jobba. Ska ändå försöka vila upp mig, det kan behövas inför veckan som kommer...då vi kommer att ha tusen saker att göra på jobbet. Måndagen innebär en hel del packande för att färdigställa ordrar plus att vi ska hinna städa av ordentligt inför invigningen på tisdag! Efter invigningen ska vi åka ut till Högbo för middag och övernattning. Självklart så jobbar Janne även då, så jag har fått fixa med barnvakt. Lillasyster fick ställa upp igen. Kör ihop sig lite med tanke på att hon kommer att börja sin praktik på måndag, nere på mitt jobb... :-) Men det löser sig!

Vi har inga som helst planer för helgen. Finns väl en del att pyssla med här hemma, samtidigt som barnen vill bli aktiverade för att inte bli helt galna. Regnkläderna blev kvar på förskolan så utomhus lek är bara att glömma denna helg verkar det som. Typiskt. Om regnet håller sig borta så kan vi leka ute lite iaf, tills att de blir blöta och vi lär gå in och byta om.

Nu blir det iaf lite mer kaffe för min del!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback