Helgen närmar sig..

..bara en arbetsdag kvar! Synd att jag ska tillbringa den med att färdigställa inventeringen. Alltid lika upplyftande att räkna kartonger m.m. 

Igår tatuerade jag in barnens namn på mina handleder. Valde ett ganska snirkligt typsnitt, ser ut som att någon skrivit barnens namn lite slarvigt. (snyggt slarvigt givetvis ;) )
På högra handleden har jag Ida-Marie och ett litet hjärta, på vänstra Jamie och Neo. Stundvis så strålade smärtan upp längs hela armen, men överlag så gjorde det inte alls så ont som jag hade förväntat mig. Värsta stället att skaffa en tatuering på hittills var det dock. =) Bjuder inte på några bilder, kan ev. komma när de har läkt. ;)

Jag har lite beslutsångest för vad jag ska tillbringa kvällen med, Idol? Vampire diaries? SOVA? läsa?
Första steget lär ju iaf bli att övertala Ida-Marie om att det är dags att sova. Neo gick och lade sig själv idag, en puss och en kram ville han ha, sedan hann han somna medan jag satt bredvid Jamies säng. Skönt med en enkel nattning efter en massa bråk här hemma på eftermiddagen. Neo är inte att leka med när han är övertrött! Tur att alla barnen får helg efter dagis i morgon...

Kommentarer
Postat av: gabbe

hej! vart tatuerade du dig i för studio?

2010-10-02 @ 13:18:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

okej =) jag gjorde min på handleden med Tindras namn och nu behöver jag göra med Novelias namn. Har gjort hos diana men hon är ju mamma ledig nu. =/

2010-10-03 @ 10:12:11
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback