Lördag

Nu är Ida-Marie uppe hos sin moster och sina kusiner, hon ska tillbringa natten där och småtjejerna är överlyckliga. Ida-Marie har väntat hela dagen och Jonna hade tydligen varit likadan där hemma. Pojkarna får spendera natten nere hos sin farmor och farfar. Och vad ska då vi göra som kräver barnvakt?

Jo janne ska ut med sin bror och jag ska ut med en tjejkompis från Gävle som kommer hit. Synd bara att hon dyker upp runt halv sju. Klockan är nu 10 ö 4... Det blir en hel del spotify för mig här i min ensamhet och kanske jag smakar på flaskan Lord Sinclair som står och dammar i kylen??? ;)

Förmodligen blir det utgång på Depå ikväll. Jag ska inte lova för mycket, det brukar alltid sluta med skallebang och tidig hemgång för mig. Får se om jag är bättre på det där med varannan vatten ikväll. Wish me luck! ;-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback