Lördags sysselsättning

När jag vaknade i morse (nåja, klockan 12), så var Janne redan uppe och fixade kaffe. Tror inte att det har hänt någonsin att han klivit upp före mig?! Jag var iofs dödligt sjuk, är fortfarande sjuk, men just nu känns det inte lika illa som i natt och i morse.
Vi segade lite här hemma. Käkade frukost/lunch (FRUNCH kanske? ;-)  ) sedan åkte vi för att hämta hem alla barnen! Jamie var överlycklig nere på Hantverkargatan då två små kattungar sprang omkring där utanför. Varför blir alla våra barn så förtjusta i katter? Neo har visserligen börjat komma över sin kattförälskelse och är mer förtjust i hundar. Små hundar ska det vara. Men oavsett hur mycket barnen älskar alla dessa djur så blir det nog aldrig något husdjur i denna familj.

På eftermiddagen har vi roat oss med att möblera om i vardagsrummet. Tusen gånger bättre nu. Lite trångt kanske, men inte så mycket att göra något åt om vi inte ska börja riva väggarna. Och det vore väl lite väl, med tanke på att vi hyr huset.

Nu blir det mer soffslapp för min del. Försöka bli frisk riktigt fort. Orkar inte vara så här en dag till på jobbet. I fredags måste jag ha sett riktigt hängig ut för mina två chefer kom hela tiden och frågade hur jag mådde. Skönt när någon tycker synd om en ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Ja Selma och Jamie leker å busar mycket på dagis :) Selma pratar om Jamie hela tiden hemma :) // Maria

2010-09-06 @ 09:35:46
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback