Beautiful blogger award

 

Okej, fick ett bloggpris av Weronika! Tack för det ;) Ingår här att man ska dela med sig utav sju saker som mina läsare ev. inte vet om mig. Jag ska göra mitt bästa för att komma på något.

1. När jag blir riktigt nervös så hoppar mina ben/skakar mina händer, så pass mycket att jag är tvungen att hålla fast dem.

2. När jag var liten förlorade ett par av mamma och pappas vänner en dotter i cancer, vilket resulterade i att jag fick någon slags dödsångest och kunde inte sova borta förrän jag var riktigt gammal, då jag låg och oroade mig på kvällarna och nätterna för vad som skulle kunna hända.

3. Jag gick aldrig på dagis som liten. De gånger mina föräldrar hade behov utav barnpassning så var jag hos min mormor. Mormor pratade finska med mig och jag lärde mig det. Idag kommer jag inte ihåg ett enda ord finska (förrutom de där orden som typ alla kan).

4. När jag blir utsatt för stark stress under en längre tid får jag "ögon tics".

5. Jag är utbildad behandlingsassistent inom missbruks- och kriminalvård. Har dock aldrig arbetet med det.

6. Om jag läser en riktigt bra bok och har möjlighet att läsa ostört, så kan jag läsa ut den på en dag.

7. När jag är ensam hemma på kvällarna är jag mer rädd för varulvar och zombies än att någon människa ska bryta sig in.

7 personer skulle man skicka detta blogpris vidare till...jag har inte direkt någon koll på vem som läser här regelbundet. Men men, vi kör !

Malin (som ett sista desperat försök till att få dig att återuppta ditt bloggande!!) =)

Syster Alex, du sa något om någon ny blogg som jag inte fått adressen till?!

Johanna, Gabriella, Anna, Maria, Erica.


Kommentarer
Postat av: kentAA

Nu när du är med i tidningar kommer du bli känd som knäckehäxan:D

2010-09-17 @ 10:57:45
URL: http://kentaa.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback