Energi

Jag behöver mer energi. Helst redan igår.
Det finns så mycket som jag vill göra här hemma, men jag orkar inte? Nu när kvällsmaten är avklarad vill jag bara slappa en stund innan det är dags att sätta fart med att leta pyjamas till trollen och borsta bort deras tandtroll.

Orkade iaf med att dammsuga lite, sinnessjukt vad mycket grus det kommer in nu när våren är här. Nu önskar jag bara att jag orkade byta sängkläder, starta en maskin tvätt, dammtorka och tvätta fönstrena. ;D Det gör inget alls om någon kommer hit i morgon när jag är på jobbet och fixar det.

Jamie har sovit två nätter i rad nu. Jag har haft en lampa tänd och det verkade göra susen. Han kanske är mörkrädd?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry! Jag är visserligen ledig i morgon men vårt hus behöver också städas. :-)

2011-04-06 @ 17:26:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback