Mardrömmar

När jag var liten var min värsta mardröm att det skulle hända någon i min familj något hemskt. När mamma och pappa jobbade fasade jag för att det skulle hända en olycka där nere på jobbet.
Nu som vuxen drömmer jag mardrömmar om zombies och vaknar stel av skräck. Jag vet. Knas.

Hur som. I natt var en sådan natt, vaknade livrädd och kunde inte somna om fastän jag väckte Janne och kröp så nära jag kunde. Och arbetsplats olyckan på Ovako som man kan läsa om i tidningen var min pappa.

Han har skadat tre fingrar och har varit inne på operation. Ungefär så mycket som vi vet för tillfället. Han har nyligen blivit klar inne på op och mamma och syster som är inne på sjukhuset fick träffa en sköterska som inte visste eller kunde berätta någonting. så det är väl bara att vänta i några timmar till innan jag får veta hur det är ställt med min älskade pappa. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback