Onsdag morgon

Här hemma var det sjukt igen. Jag åkte med Jamie till HC i måndags när jag kom hem från jobbet, då han bara ville sova, inte alls äta och var inne på tredje dagen med feber. Doktorn konstaterade att det var influensa, bara att vänta ut alltså. Hoppas att han blir piggare snart, känner inte igen vår virvelvind när han är så off.

Strax ska jag iväg till jobbet och försöka hinna med så mycket som möjligt. I morgon måste jag vara hemma med vård av barn. Känns som att det kan bli lite lätt stressat under dagen.

Efter jobbet ska vi in till Valbo för att handla lite presenter. Min storasyster har fyllt år och hennes dotter fyller år snart också. Stannar nog till vid ICA maxi för att köpa lite trädgårdshandskar till barnen också, de vill verkligen ha sådana. Betyder det att jag kommer att slippa rensa ogräs denna sommar eller är det att hoppas på för mycket? ;)

Kommentarer
Postat av: Weronika

Chansen finns att du hoppas på för mycket tyvärr! I början av förra sommaren sa jag till mamma att jag skulle vara med och hjälpa till i trädgården under sommaren för att jag också vill lära mig lite hur man kan odla såna där olika saker, gissa hur många gånger jag var med och hjälpte till? EN. ;P

Samtidigt är det bättre att chansen finns för dem att hjälpa dig, en gång är ju bättre än ingen gång! :D Kram!

2011-04-20 @ 13:48:38
URL: http://weronikag.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Av någon anledning så är kommentartexten vit. Så den syns inte. ;)

Jaa det kanske är att hoppas på för mycket, haha. De kommer nog att leka mest med dessa trädgårdshandskar och kanske lika bra det för jag har ingenting att lära ut angående trädgårdsarbete. Jag bara rycker upp en massa ogräs typ =D

2011-04-24 @ 12:36:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback