Vitt på vitt

När någon kommenterar, så blir texten vit, på vit bakgrund.
Jag varken kan eller orkar leta efter felet, så vill ni läsa kommentarer så får ni markera texten. Simsalabim.

I natt väcktes jag av Ida-Marie som kräktes. Hon började 03 och fortsatte fram till 06 med jämna mellanrum. Sedan väckte hennes bröder mig halv sju. Själv passade hon på att ta en sovmorgon fram till 10.  Resten utav dagen har hon mått ok, lite trött men magen har varit bra iaf. Nu ska vi bara gå på helspänn de närmsta dygnen. Vem blir sjuk näst? Blir det jag? Varje gång det kurrar i magen blir jag kallsvettig, vill inte! Usch. Neo han kör med lite feber som övergått i magont, så det är en ganska stor risk för att han kräks under natten känns det som. Jamie verkar må bra iaf, än så länge.

Han har börjat med något nytt liten, han som tidigare pratat så bra har nu övergått till långa ramsor med obegripligt mummel. Tydligen så drar han skämt, för när han mummlat klart brister han ut i ett asgarv. Han tror nog att vi fattar också eftersom man inte kan låta bli att skratta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback