Ännu en vecka

Snart är ännu en vecka avklarad. Ska bara "genomlida" fredagen. Det är lite mycket att ta itu med i morgon, minst sagt. Har inhandlat lite fredagsfika till jobbet, alla ställer upp och jobbar som galna, då förtjänar vi lite gott på en fredag ;)

Morgonen kommer att börja med lite stress. Lämnar pojkarna på deras förskola 7.30 och sedan vidare till Ida-Maries skola. Väl framme på jobbet är klockan nästan sju redan, då är det full fart som gäller. Surt när man inte hinner med en kopp kaffe på morgonen..

Men sen så! Då ska jag och barnen ha fredagsmys. Janne jobbar ju såklart när jag blir ledig. Jag hoppas på lugna barn som väljer att ta sovmorgon både lördag och söndag. Hoppas kan man ju alltid göra...haha.

Kommentarer
Postat av: inga-lill ranta

förlåt vännen för att jag ger dig mer jobb ledsen för detta.men du grejar det,tvivlar inte en sekund för att jag vet att du är bäst.

2011-08-18 @ 22:37:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback