En bra dag än så länge

Känns skönt efter en arbetsdag då man fått ägna sig helt åt de delar som är roligt med jobbet. Min kontorsdel alltså. Får jag sitta där ostört under dagen (utan en massa extra jobb alltså) så känns det faktiskt som att jag fått mycket gjort när jag kommer hem. Skön känsla!

Kom hem till två trötta pojkar och en lite uttråkad tjej. Jamie och Ida-Marie fick hoppa in i duschen, då vaknade Jamie och Ida-Marie fick något att göra. Bråkade lite med Neo som nickade till på soffan, han sitter nu med sin barnvakt, Nintendo DS. Men jag blir inte förvånad om han somnar spelandes.

Själv gör jag just nu något livsfarligt, landar en stund framför datorn. Risken är då mycket stor att all energi rinner av mig. Efter en hel helg i koma så orkar jag inte med det där något mer, ska se till att hålla lite fart nu med tvätt och matlagning så får jag kanske landa i soffan sedan med min efterlängtade chokladkaka... ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback