Höst

Jag tror att det var igår, när jag kom hem från jobbet, som jag kände lukten. Höst! Solen sken, luften var klar, men sommarvärmen fanns inte kvar, utan den klara friska höst luften. Även om jag älskar sommaren så kan jag inte låta bli att se fram emot hösten också.

Tre arbetsdagar kvar denna vecka. Känns inte som att jag bara har avverkat två...? Trots att dagarna har gått fort på jobbet. Det måste bero på den tidiga uppstigningen och farandet hit och dit på morgonen. Jag hinner inte riktigt landa innan det är dags att gå och sova igen. Jag måste försöka lyssna på kroppen och ta det lite lugnare, tydligen så pallar jag inte lika mycket längre, det märkte jag tydligt under gårdagen.. Funderar på om det ev. var sammandragningar jag fick, men det känns lite tidigt för det? Kanske det bara var växtvärk! ;)

Kommentarer
Postat av: inga-lill

gumman du måste ta hand om dig nu<3

2011-08-24 @ 05:54:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback