Humh

Jag gav upp rätt snabbt. Hittade en gratis design som duger, ändrade lite grann bara.

Ärligt talat, hur ofta bloggar jag? Inte tillräckligt ofta för att det ska vara värt att lägga ner en massa tid på att designa bloggen.

På fredag nästa vecka ska vi åka in på Ultraljud. (rutin). Hoppas då innerligt på att;

1. Barnet mår bra
2. Att det bara är ett barn
3. Att inte få datum för beräknad förlossning framskjutet (borde inte finnas någon risk då jag vet exakt när jag blev gravid)..
4. Att vi får veta kön på barnet

Inne i magen är det full fart, barnet sparkar för fullt men hon/han är inte så stor, så för mig känns det mest som små små knuffar. Så fort jag sitter upp och byxorna är lite för spända så får jag en knuff.

Eftersom jag är en mycket otålig person, så vill jag ha tag på ett Angelsound! (Används för att kunna lyssna på barnets hjärtljud hemma). Om jag får tag på en sådan innan UL (helst NU), så kan jag lyssna så att det bara är ett barn ? Kanske? Jag hade en egen när jag väntade Jamie, men den sålde jag ju mitt pucko. Trodde ju inte att jag skulle behöva den igen.. Så, någon som har ett Angelsound att låna ut??

Nu börjas det inne i magen igen. Hoppas att det är en bebis som dansar, inte två stycken som slåss med varandra.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Roligt att det tog ända till nu innan jag kopplade vem du är :D



Bättre sent än aldrig i alla fall!

2011-08-05 @ 21:45:51
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback