Morgonstund

Jag kliver alltid upp en stund före barnen på morgonen, när vi ska till jobb och förskola alltså. Annars vill jag minsann inte kliva upp före dem!

Då hinner jag stöka runt i lugn och ro, fixa allt som ska fixas, sätta mig ner med en kopp kaffe och vakna till.
En kopp kaffe hemma är absolut nödvändig dessa dagar, nu när jag lämnar på två olika ställen så kommer jag till jobbet cirka 6.55. Det är bara in och byta om och börja jobba. Vet inte hur det ska gå vintertid, när alla barn ska ha hjälp med overaller också. Usch, hoppas det blir en grön december (förlåt) för då slipper jag stressa ut i snön sedan när den väl kommer...

10 minuter kvar tills det är dags att försöka väcka barnen Lundberg. Det är alltid lika svårt att få upp dem när de ska upp. Är de lediga så studsar de minsann ur sängen okristligt tidigt..

Kommentarer
Postat av: f

godmorgon :)

2011-08-23 @ 06:36:16
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback