Närmare helg

Helgen börjar närma sig...det ska bli så skönt! Janne är ledig. (Helt otroligt). På lördag sover barnen borta, då får vi hem några vänner på middag. På söndag ska vi överraska barnen med cirkus och sedan ska vi vidare på kalas. Känns som att det kan bli en riktigt bra helg!

Idag har jag varit elak mot vår äldste son... Han har tidigare klippt bort en bit av sin lugg. I morse när han vaknade så hade han tuggummi i ena polisongen som jag fick klippa bort. Så idag rakade jag honom, fastän han skrek och grät. Men efter allt skrikande och allt tjafs, vem tror ni skiner som en sol och stolt ser sig själv i spegeln? Jo han som absolut skulle ha långt hår. Så då försvann genast mitt dåliga samvete. Nu väntar Janne bara på att jag ska klippa Jamie. Men helvetet lär nog frysa till is innan det händer. Jag tror faktiskt helt allvarligt att jag kommer att börja gråta om vi klipper av Jamies hår. Jag vet inte vad det beror på, men jag kan helt enkelt inte föreställa mig Jamie med kort hår.

Lyckades vinna en skinnjacka på tradera för 50 kr! Sedan såg jag att det bara var upphämtning som gällde, dvs hon skickade den inte... Eftersom hon bor i Göteborg så kände jag mig lite dum. Men det visade sig att hon var hur trevlig som helst och skickade jackan ändå. HAHA, jag vann den för 50 kr, för ingen annan ville buda när det var enbart upphämtning. (Men jag lovar det var ett ärligt misstag, faktiskt).

Jag har lyckats få i mig en hel pizza till kvällsmat, så det är nog soffläge som gäller för min del nu. Planen var att jag skulle ta halva pizzan med till lunch i morgon, men den tiden då jag åt en halv pizza är visst förbi..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback