Natten var för kort

Timmarna denna natt räckte inte riktigt till känner jag, fastän jag och barnen gick och knoppade tidigt. (Tidigt för mig, inte så tidigt för barnen kanske).

Regnet har öst ner hela natten, tror det oljudet är en bidragande orsak till varför Jamie har vaknat till några gånger. Och vaknar man mitt i natten så måste man ju kolla så att mamma lever, eller hur? Dumt att somna om utan att väcka morsan.
Strax innan min klocka ringde pratade Jamie upprört om något som man kan stoppa i munnen, han satte sig till och med upp och gapade stort för att jag verkligen skulle förstå att det var till munnen.
Vad han pratade om vet jag inte. Jag frågade bara om han inte ville sova mera? Då lade han sig ner och somnade om.

Så alla barnen sover sött en liten stund till. Snart ska jag väcka dem så de hinner vakan till, klä på sig och borsta tänderna innan vi ska bege oss ut mot förskolorna.

Ida-Marie har utegymnastik idag. Hoppas att de ställer in det pga. regnet. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback