Skolstart

Idag var jag och Janne på föräldramöte inför Ida-Maries skolstart.
I morgon kväll kör det igång, då blir det lite picknick mm i skolan. På torsdag morgon börjar de kl 8.00. Sedan ska det väl inte ta för lång tid innan Ida-Marie är inne i det där! Tror nog att jag själv kommer att behövs längre tid för att ställa om mig. När de går på dagis så känns de fortfarande som små barn, men nu blir de så stora!

Idag känns det som att jag redan har avklarat en hel arbetsvecka och inte bara två dagar. Helt otroligt vad trött jag blir vissa dagar, pallar inget alls på jobbet. Efter bara en halvtimme stående så känns det som att jag ska bryta ihop. Nacke och fötter börjar att värka direkt och jag vet inte hur jag ska palla detta om några månader. Men allt går väl! Jag vill ju jobba så länge som möjligt så det är väl bara att försöka göra det bästa av allt.

Nu ska jag nog ta och hejda mina stora barn inne i vardagsrummet innan kriget bryter ut.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback