Slappna av

Jag blir galen. Det är för mycket oreda just nu - på jobbet. Nya maskiner, mycket jobb folk som saknas för lite tid. Sedan går jag där och retar upp mig och blir stressad och när jag kommer hem sitter alla jobbiga känslor kvar. Jag vill ha ett jobb som innebär att jag får jobba hemifrån. Sitta hemma på 50% iaf. Eller något. Hur kan man vara så less precis efter semestern? Eller är det på grund av nyss avslutad semester som jag är så less? Jag är kanske fortfarande inne i ledigheten, inte tillbaka i jobbgängorna ?

Jag kommer väl tillbaka, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kommer tillbaka vännen.du ska ju snart bli mamma ledig kommer att bli jätte bra<3

2011-08-09 @ 16:55:39

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback