Slutet av veckan

Det känns riktigt bra med fredag i morgon... Idag är jag helt slut! Blåsor på fingrarna efter denna arbetsdag. I morgon kör jag månadsinventering och lite arbete i vårat affärssystem. Inventering är alltid jobbigt, men skönt att ha det gjort.

Längtar nu tills att jag får mina nya arbetsuppgifter då det innebär mer kontorstid för mig. Lite nervös för det nya är jag allt, men det ska nog gå bra...jag har ju världens bästa arbetskamrater att ta till hjälp!
Till en början kommer jag att arbete tre dagar i veckan på kontoret, för att sedan gå upp till 5 dagar när jag är för trött och klumpig. Tröttheten finns ju redan nu, men jag vet ju att det kommer att bli värre innan det blir bättre.

Nu tror jag att det är dags att värma vetekudden och linda den runt mina ömma fötter, om barnen tillåter mamma lite tid på soffan medan deras pappa lagar mat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback