Suck

Jag blev inte frisk. Jag blev nog faktiskt sämre. Låg vaken i natt mellan 2 och 5 och ville dö. Vidrig hosta, kändes som att jag skulle kräkas. Och snorig utav bara sjutton. Ida-Marie är också sjuk. Så vi sjukanmäler oss i morgon, Janne får ta vård av barn för jag känner mig oförmögen att sköta om våra gullhjärtan när jag mår så här.

Jag klarade av dagens aktiviteter iaf. Cirkusen var inte mycket att hurra för. Neo ville gå redan innan det börjat och Jamie var bara intresserad av sina popcorn, så när det blev paus efter 40 min så drog vi vidare mot Jonathans party. Där var det fullt av barn och som vanligt är våra tre ungar små änglar där hemma. Jag förstår inte, det är nog det enda stället vi kan besöka där våra barn faktiskt leker. Är vi någon annanstans så är det mest katastof, bråk, skrik och gnäll.

För tillfället så sitter jag mest och tycker synd om mig själv och väntar på att maten ska bli klar. Sedan ska jag mysa ner mig i soffan med barnen innan det är dags för dem att sova.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback