Tisdag

I morgon återgår jag till jobbet. Vet inte om jag är frisk nog egentligen men jag får försöka.
Var ner till affären idag för att testa hur mycket jag orkar och var slut efter 10 minuter. Jag kanske är lite piggare i morgon, förhoppningsvis!
Tre arbetsdagar borde inte vara helt omöjligt att klara av tycker jag...
Sedan har vi helg igen, både jag och Janne. Fast Janne går av först på lördagmorgon.

Förkylningen har nog angripit min hjärna. Skrev bara för någon dag sedan om att jag aldrig kommer att kunna klippa av Jamie håret men nu har han en klipptid på torsdag.. (!)
Det blev nog en för mycket som trodde att han var tjej. (Fruktansvärt irriterande han ser inte alls ut som en tjej!) Så nu får Janne sin vilja igenom... Jamies fina fina hår =(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback