Tradera mera

Jag hittade Didriksons overaller som jag vill ha till alla barnen. Men med tillhörande mössor och vantar så skulle det landa på dryga 4000kr. Kanske inte ändå. Fast jag vill. Saken är ju den att jag redan har beställt overaller, från H&M och de påminner om Didriksons till utseendet. Men ändå. Jag lyckades hejda mig i alla fall, för nu. Surfade in på tradera istället och hittade en hummel overall i fleece till pojken i magen. Så fick jag shoppingberoendet stillat för en liten stund. Det är farligt att låta mig sitta framför datorn när jag har tråkigt! Det kan bli rätt dyrt. Och så prioriterar jag konstigt också! Beställde häromdagen huvtröjor (en till mig, en till Janne). Vad den kostade vill jag inte skriva, men jag har kollat på skinnjackor i samma prisklass och hejdat mig på grund av priset, men en huvtröja? Ja visst, den tar vi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback