Två dagar kvar

Samtidigt som jag känner att jag blir lite lite friskare så känner jag att energin försvinner på jobbet. Hoppas verkligen att jag slipper bli sjuk mer denna höst/vinter. Sämre immunförsvar under graviditet får man ju, så jag ska väl inte hoppas på för mycket.

Här hemma är det faktiskt lugnt. Neo var sur/trött/arg så han lade sig på sin säng och somnade där. Ida-Marie och Jamie kollar på tv, jag tror att de är rätt trötta båda två. Ska strax sätta mig där jag också, så tror jag nog att Jamie somnar rätt omgående.

På fredag kommer snickaren hit och påbörjat inredningen av kallvinden. Snart snart snart har vi ytterligare ett rum! Det ska bli så skönt. Jamie får eget rum under en period, sedan får han dela med lillebror. Skönt att ha plats för alla, Jamie har nu leksaker i vardagsrummet, i Neos rum och i vårat sovrum. Synd bara att alla tre barnrummen ska målas och tapetseras innan vi kan anse oss färdiga för denna gång. Trist att måla..

Jag är nervös för Jamies hårklippning i morgon! Hur kommer han att se ut! Själv är han nog inte ett dugg nervös, för han var på väg att ta saken i egna händer redan idag. Han saknar nu någon tofs, jag har inte kollat exakt hur stor skada det blev, kände att det inte gör så mycket eftersom det ändå ska klippas av i morgon. Är bara glad för att han inte gjorde sig illa, då han fixade frissan med min rakhyvel..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback