Typiskt

Idag fick jag sovmorgon, allt för att jag ska bli frisk igen. Men tror ni inte att jag ligger där i sängen och kommer på en massa saker som måste göras på jobbet idag. Saker som enbart jag har info om. Så det var bara att masa sig upp och kontakta jobbet. Så kan jag vara sjuk med gott samvete. Känner mig lite bättre i snuvan, fortfarande hostig och så har huvudvärken kommit nu. Det var definitvit ingen 24 timmars detta!

Idag är en stor dag i min graviditet. Jag gör en paus i mitt rökande.
Jag var rökfri under en lång period med hjälp av nikotionplåster, men det sket sig när jag mottog ett visst besked som vände upp och ner på vår värld. Och under grav. får man inte använda nikoplåster.
Så idag påbörjas mitt försök. Jag har inte slutat röka, jag ska bara vara rökfri under graviditeten.
Sedan är det ju toppen om jag klarar av att vara rökfri så länge jag ammar.
Men efter det tänker jag röka. Jag måste se det så för att klara av detta. Tror bara att en rökare förstår.


Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Krya på dig! Starkt att iaf försöka hålla upp under grav tycker jag!

2011-08-29 @ 12:02:19
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback