Ultraljud

Idag var det äntligen dags, det efterlängtade ultraljudet!

Det var en frisk liten baby! Oooooch det var en liten pojke!! Nytt datum för förlossningen blev 16 januari. Helt okej. Glad att det inte är dags i December, vem vill fylla år då liksom ? (Och ligga på förlossningen under julafton till exempel, inte så kul för resten av lundbergs barnen).

Pojkgenerna tycks vara starka i den här familjen. Kön spelar ingen roll, visst hade det varit kul med en "prinsessa" men nu känns det faktiskt helt underbart med ännu en pojke. En liten prins. Förresten var det så längesedan Ida-Marie var baby, så jag minns nog inte hur man tar hand om en liten babyflicka ;)

Nu kommer vi att fundera på namn här hemma den närmsta tiden. Ida-Marie vill ha en Ludde (Ludvig), Neo en Charlie (jamie vill också ha en charlie men det är nog bara för att Neo säger så). Själv gillar jag Sam eller Devin. Vi får väl se, tid har vi ju på oss =)

Som efter varje ultra längtar jag ännu mer tills jag får träffa vår baby, även om jag denna gång minns förra förlossningen lite för mycket. Nu är jag skräckslaget medveten om hur ont det gör (även efteråt med dessa förbannade eftervärkar, de var nog värst av allt..) Hur som, jag kommer inte undan, grabben lär ju ut i Januari så det är väl bara att hoppas på att går fort!


Lillebror  Lundberg<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback