Fjärde advent

Fjärde advent idag och under natten har det faktiskt kommit lite snö. Hoppas att det får ligga kvar till jul nu!

I dag blir det ingen "söndagsångest" för min del, eftersom jag är föräldraledig från och med i morgon! Passar rätt bra att bli ledig just denna vecka för jag fick en del att göra! Avslutning för Ida-Marie i kyrkan, utvecklingssamtal för Jamie, besök på MVC och så måste jag försöka komma in till Valbo för de absolut sista julklapparna!! Janne jobbar såklart från och med i morgon natt, så jag måste fixa mig en barnvakt också.

Ska passa på att köpa det som behövs inför bebisens ankomst/förlossningen/första tiden hemma också. Måste även plocka fram spjälsäng, packa BB väska och hämta hem saker som bilbarnstol till exempel. Känns som att jag vill sätta fart med det nu, man vet ju aldrig när han kommer, men samtidigt så känns det för tidigt. =) Det finns en del annat att fixa med i första hand nu inför jul! Handla de sista julklapparna och slå in dem och så har jag lovat barnen att vi ska göra lite julgodis. Sedan vill vi bara mysa också, stressa ner och försöka få lite julkänsla. Nästa jul är det 4 små lundbergare som far omkring som tornados här hemma, så vi får väl njuta av "lugnet" detta år.. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback