Gott nytt år!

Nyårsafton. Redan.

Hur sammanfattar man året 2011?
Året har gått alldeles för fort och det känns tyvärr som att jag mest har jobbat. (Usch vilken trist känsla!)
2011 var året då vi äntligen kom iväg på semester ! Fast det var rätt nära att det sket sig då vår buss rasade ihop en vecka innan vi skulle åka.
Den nya bussen som fick bli vår räddning står nu på gården och vill inte starta. 2011 är alltså året då vi började inse att Chrysler voyager inte passar för oss? Eller är det bara så att det inte är meningen att vi ska åka chrysler in till förslossningen? Med tanke på att vi fick låna mamma och pappas bil sist vi skulle in och få Jamie...bussar...

2011 var även året då jag en dag började fundera på varför jag såg så gravid ut? Gjorde ett grav test som var positivt och bröt dagen efter ihop på jobbet under ett "utvecklingssamtal" med min chef. Det var inte så roligt. Men jag var lite upprörd vid det tillfället och min chef var förstående när han senare fick veta varför... =)

2012 blir bebisåret. För sista gången i den här familjen. Jag är klar. Jag producerar inte fler söta underbara Lundbergare. Ärligt talat så ser jag inte alls fram emot denna förlossningen, även om det snart var tre år sedan sist så minns jag alldeles för väl hur sjukt jobbigt det var. Inte bara under förlossningen utan även efter, med blodförluster och eftervärkar som varade i tre långa dagar. Eftervärkar som blir värre efter varje förlossning.

Nåja, förlossningen må vara skit, men resultatet är underbart! Kanske jag hinner med lite bedövning denna förlossning, vad jag kan minnas från 6 år sedan så var ryggbedövningen underbar.

Från Gott nytt år till förlossning, jag är expert på att hålla mig till samma ämne!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback