Måndag 19:e December

Äntligen måndag! ;)

Ida-Marie är på lekis, i morgon är hennes sista dag innan jullovet börjar för hennes del. De ska gå från skolan till kyrkan klockan 8, slut i kyrkan ca 9.45. Då ska jag skynda skynda för jag har u-samtal på Jamies dagis typ 10.15 tror jag. Sedan tror jag att det bär av emot Valbo. Om det inte äckelsnöar i morgon också för då har jag ingen lust.

På onsdag är det MVC och efter det tänker jag inte göra något alls resten av veckan! Bara det som jag känner för och som jag orkar. Allt i mim egen takt.

Mindre bra dag just nu. Hungrig då lunchen blev senare än planerat och jag fungerar inte så bra utan mat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback