Torsdag 15 December

Tiden har gått riktigt riktigt fort!!!
En månad kvar till beräknad födsel! Och min mage släpar snart i marken så jag tror faktiskt att han kommer tidigare. Men det har jag iofs trott varje graviditet. ;)

Drygt en vecka kvar till julafton och endast två arbetsdagar kvar!! Idag blir det förhoppningsvis inte så stressigt på jobbet, jag vill hinna gå igenom alla pärmar och lathundar för att se över om det är något jag missat. Och i morgon jobbar vi till ca 13 innan vi åker iväg på julbordet! Bra avslutning på jobbet :)

Nu ska jag hinna med en kopp kaffe innan det är dags att sticka till jobbet. Livsfarligt att vistas ute, isbana! Jag som vaggar när det är isfritt har vissa problem med att ta mig fram för tillfället.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback