En enorm klocka, väggord och no more kräksjuka

Nu är Jamies mage bra igen. De får stanna hemma i morgon också alla barnen, så att alla magsjukebakterier hinner försvinna. Sedan hoppas jag att vi slipper se till den där magsjukan på väldigt länge.

Fick min (vår) fina klocka idag! Den täcker större delen av ena väggen i köket. Enorm. Mycket bra. Då kan jag alltid se vad klockan är fast jag inte använder mina glasögon. Fick även det enda väggordet idag Home is where the heart is. Väldigt fint.

Känner mig lite trött och slö idag. Både igår och idag var det otroligt svårt att vakna när klockan ringde. Måste bero på att jag vet att iskyla väntar mig så fort jag lämnar sängen. -22 grader var det i morse. Fruktansvärt. Jag blev som alltid mycket glad när bilen startade. Jag tror att det här är första vintern som vi inte fått köpa nytt bilbatteri till någon bil. *peppar peppar*

Nu ska jag mysa ner mig i soffan under minst två filtar med två barn och inte frysa ett dugg!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte lägga ut bilder på klockan och väggordet? Nyfiken ju!! :)

2011-02-17 @ 11:53:48
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Angelica

Bilder kommer, ska bara ladda kameran först. =)

2011-02-17 @ 18:24:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback