God morgon...

Sovmorgon idag. Till 6.45 typ. Sorgligt.

Sitter och käkar frukost först nu, här hemma stressar vi inte i onödan på en lördagsmorgon. Det är soffmys som gäller tills att vi är pigga nog att röra oss mot köket. Jamie har visserligen inga som helst problem på morgonen, när han har slagit upp ögonen så börjar han att studsa direkt! Men vi andra stapplar oss fram, trötta och ljusskygga.

För dagen har vi inga som helst planer. Det är kallt ute igen så jag vet inte om jag har någon lust att leka ute. Det är lite svårt också, med tre barn som aldrig vill leka samma sak. En ska rymma, en ska åka pulka bort i backen och en ska bygga snökoja. Ingen av dem får gå utanför staketet själv. Man skulle ju kunna tro att det var lugn trafik här uppe hos oss, men det är alldeles för ofta som det kommer bilar susande förbi.

Kanske man ska orka med en promenad? Saken är ju den att jag får släpa både vagn och pulka/pulkor...tröttsamt. Men kanske vi kan få med Janne innan han ska till jobbet?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan skicka över en gedigen matsedel som jag fått från en kollega. 8 veckor har jag för mig att den är för + handlelista som är färdigskriven. Behöver din mailadress bara.

2011-02-06 @ 17:53:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback