Lördag morgon

Frukostdags här hemma. Jamie släpade in alla i köket och öppna skafferiet, då vet vi att det är dags att plocka fram frukosten.

Idag har vi inga som helst planer. Kanske dags för ett ryck här hemma, städa av lite och fixa lite tvätt? Man lär ju försöka under helgerna. Orkar inte mycket under veckorna direkt. Men det kanske blir mindre stressfullt på jobbet nu för mig, nu är det bestämt att jag ska sköta order&inköp på 50%. Det känns bra att ha det klart, så vet jag att jag inte måste stressa för att få något gjort.

Jag vill åka in till Biltema och köpa Jamies cykel idag. Men eftersom vi köper en varsin present även åt de barn som inte fyller år, så känns det inte så smart att åka till Biltema tillsammans med alla barnen. Jag får nog ge mig till tåls och blåsa in under veckan, efter jobbet. Eller så kanske jag hinner in innan Janne sticker och jobbar ikväll? Vore ju mycket fint att ha cykeln hemma, så jag (Janne) hinner sätta ihop den tills på torsdag också.

Nej, lite mer kaffe nu innan jag ska tvinga alla mina små lortgrisar att ta en dusch. Det kan bli roligt, med tanke på att alla tre förtillfället anser att det är rena döden att duscha. Allvarligt, man dör om man får vatten över huvudet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback