Magsjuka

Magsjukan är tillbaka. Ida-Marie har sprungit på toa hela natten, Neo började nu på morgonen och Jamie en stund efter Neo. Jag har torkat bajs hela morgonen. Herregud. Men det är väl lika bra att alla tre är sjuka samtidigt om vi nu måste drabbas av denna hemska sjukdom, igen!

Jag känner mig rätt utsatt för tillfället. Känns som att det är rätt kört för min del när jag vårdar tre magsjuka barn. Spritar händerna hela tiden, jag kommer att torka ut. Men jag hoppas fortfarande på att slippa undan!

Alltid samma kaos när magsjukan kommer. Ringa jobb och förskola och tala om att vi inte kommer, ta hand om barnen, kontakta jobbet igen och se till att någon fixar mitt jobb som måste göras under dagen, hitta någon som kan sticka till affären och handla hem det vanliga, coca-cola, blåbärssoppa, skorpor och äpplen. Som tur var så var mamma ledig nu på förmiddagen, tack för det mamma! <3

Nu har barnens magar varit lugna ett tag. En andpaus eller är det över?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback