Paus

Janne får lov att ta en paus i tapetseringen, vi ska på kalas nu på eftermiddagen. Men direkt vi kommer hem så får han lov att sätta fart igen. ;) Jag hjälpte faktiskt till i fredags kväll, 2 hela våder fick jag upp innan det var dags att ge upp för kvällen. Lite klurigt att lyckas skära tapeten längs taket när det inte fanns någon list där och eftersom jag var tvungen att stå på tå. Men annars inga problem. Har Janne tur så kan det hända att jag hjälper till ikväll också =)

Förrutom väggklockan som jag har klickat hem så hittade jag lite väggord idag också. Ett som är ett recept på kladdkaka som jag vill ha på skafferidörren och den andra lyder: Home is where the heart is. Förhoppningsvis blir det lika bra som jag föreställer mig att det ska bli. Men jag är lite kass på det här med inredning så man vet aldrig. 50% chans att det blir bra, 50% chans att det blir kasst! ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback