Rust

Janne var in på happy homes igår och köpte några tapetrullar på rean. 49 kr/rullen, som hittat! Så nu blir det rust av köket, äntligen. Janne tapetserar för tillfället, medan jag shoppar på internet, dricker en öl och äter chips.

Jag är tyvärr inte mkt till hjälp när det gäller tapetsering, för kort tålamod och så är jag för kort i rocken också! Så jag har letat efter en väggklocka. Det var inte helt enkelt. Det enda krav jag hade var att den skulle vara vit och minst 50 cm i diameter, utan att behöva punga ut med tusenlappar. Efter en stunds letande så fann jag precis vad jag sökte. Den levereras inom 24 timmar. Synd att det är fredag idag då.

Nu är det fruktansvärt kallt här inne. Janne plockade ju bort eluttag och då stängde han ju av värmepumpen! Jädrar. Tycker han att jag ska frysa ihjäl?!

Nej förlåt Janne, jag ska sluta dryga mig nu. Du är super duktig som fixar och donar med allt som jag inte kan. Jag har sådan himla tur som fann dig, som älskar mig trots alla mina fel och brister! Älskar dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback