Välkommen tillbaka då eller?

Både till iskylan och till magsjukan (?).

Jamies fröken ringde mig igår runt lunch, då var han fruktansvärt dålig i magen igen. Det var bara att sticka och hämta hem alla tre barnen, lämna in dem hos Janne som precis hade vaknat och sedan tillbaka till jobbet för min del.
Jag hatar när magsjukan tar om! Efter en vecka!! Släpp taget. Man borde bli immun mot magsjuka när man haft det. Iaf för under en längre tid. Får se om Ida-Maries magsjuka också tar om då, båda pojkarna har ju råkat ut för det nu.

Och iskylan! Herregud. Vi har pannan på nu och det var ändå 17 grader inne när jag vaknade. Igår hade vi inte pannan på (luftvärmepump) och då var det 14 grader inne när Janne vaknade, haha.
-22 grader är det uppe på Kapellgatan idag. Sinnessjukt kallt. Vill-inte-sätta-näsan-utanför-dörren-kallt-och-jag-tror-att-det-är-dags-att-sluta-röka-kallt!

Tapetseringen är förresten klar i köket nu! Vi gjorde det sista i söndags kväll och då fick jag äran att tapetsera runt dörren in till köket. Dörren som har hörnväggar både till höger och vänster. Jag trodde att jag skulle bli galen. Hade god lust att slita ner tapeterna x antal ggr... Men nu sitter de där! Nu ska det upp med lite saker på väggarna, så fort de levereras... ;) Och så ska vi köpa färg och måla bakom skåpluckorna. Sedan så. Nytt golv och nytt köksbord hade också varit trevligt, men det får bli en annan gång... ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback